Menu
Your Cart

Ερωτήσεις σε Γενικά Θέματα

Για οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα σε ψύκτες ή φίλτρα νερού, έχετε από την Oasis άμεση - δωρεάν τηλεφωνική - τεχνική υποστήριξη.

Αν με αυτόν τον τρόπο δεν βρεθεί η λύση στο πρόβλημά σας, έχετε την επιλογή να στείλετε το προϊόν στο σέρβις μας και να εκτιμηθεί το πρόβλημα από τον έμπειρο τεχνικό μας, ενημερώνοντάς σας και για το κόστος της επισκευής.

Αν δεν μπορείτε να κάνετε την αποστολή και είστε εντός Αθήνας, μπορεί να έρθει στον χώρο σας τεχνικός της Όασις, για άμεση επισκευή του προβλήματος. Ψύκτες ή φίλτρα νερού που έχουν κάποιο πρόβλημα και είναι εντός δύο ετών από την αγορά τους, έχουν πλήρη Δωρεάν τεχνική κάλυψη στην έδρα της Oasis.

Εξυπηρετούμε σε σταθερή και άμεση βάση τις μεγαλύτερες πόλεις (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ηράκλειο, Λάρισα, Βόλος, Ιωάννινα, Τρίκαλα, Χαλκίδα, Σέρρες, Αλεξανδρούπολη, Ξάνθη, Κατερίνη, Αγρίνιο, Καλαμάτα, Καβάλα, Λαμία, Κομοτηνή & Δράμα) και νησιά της Ελλάδας (Κρήτη, Μυτιλήνη, Κέρκυρα, Μύκονο, Σαντορίνη, Πάρο & Νάξο), ενώ προσφέρουμε άμεση εξυπηρέτηση και συνεννόηση παράδοσης αν βρίσκεστε σε κάποιο άλλο μέρος της χώρας.

Η Oasis μπορεί να αναλάβει ένα μεγάλο ποσοστό επισκευής ψύκτων ή φίλτρων νερού από τρίτους - μη πέλάτες της. Καλύτερα επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες. 

Θα χαρούμε να συζητήσουμε τις ανάγκες του δικού σας χώρου εργασίας, γι' αυτό μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2106000621.

H OASIS έχει συνεργαστεί με πάρα πολλές μικρές και μεγάλες εταιρείες σε όλη την Ελλάδα. Η ΔΕΗ, η ΕΥΔΑΠ, η ΕΒΓΑ, η BMW, η BIC, o ΒΕΝΕΤΗΣ, είναι λίγες από τις εταιρείες που εμπιστεύονται την ποιότητα της δουλειάς και των προϊόντων μας εδώ και χρόνια, ενώ επίσης μεταξύ άλλων εξυπηρετούμε ιατρεία, φροντιστήρια, σχολές, ξενοδοχεία, χώρους εκδηλώσεων, βιομηχανίες και γυμναστήρια. Δείτε το πελατολόγιο μας!

Μπορείτε να παραλάβετε τα προϊόντα σας με πέντε τρόπους:

  • Παραλαβή από την έδρα μας, ή τις αποθήκες μας (δωρεάν, χωρίς χρέωση).
  • Αποστολή εντός δικτύου μας (δωρεάν, χωρίς χρέωση).
  • Να σας τα αποστείλουμε στον χώρο σας εντός Αθηνών, με δικό μας φορτηγό, μέσα σε 1-3 εργάσιμες ημέρες, (χρέωση από 5€).
  • Αποστολή σε μεταφορική, για διανομή σε όλη την Ελλάδα.
  • Αποστολή με courier σε όλη την Ελλάδα.

* Προς αποφυγή παρεξηγήσεων για την ποιότητα των προϊόντων, η OASIS ανοίγει πάντα και ελέγχει όλα τα προϊόντα για την άριστη κατάστασή τους πριν από κάθε αποστολή. Ως εκ τούτου η μεταφορά γίνετε με ευθύνη του πελάτη.

** Σας προτείνουμε, προς αποφυγή παρεξηγήσεων, πρώτα να ελέγχετε το προϊόν και μετά να βάζετε υπογραφή στον οδηγό για την παραλαβή.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλους τους τύπους πληρωμής. Αναλυτικά:

  • Πληρωμή και παραλαβή από την έδρα μας ή τις αποθήκες μας (δωρεάν, χωρίς χρέωση) .
  • Πληρωμή κατά την παράδοση του προϊόντος, για αποστολές εντός Αθηνών (δωρεάν, χωρίς χρέωση).
  • Με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα VISA ή MASTERCARD (δωρεάν, χωρίς χρέωση).
  • Με την Αντικατάσταση του αντιτίμου της παραγγελίας σας κατά την παράδοση του προϊόντος στον χώρο που επιλέξατε(2€ + ΦΠΑ).
  • Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό (δωρεάν, χωρίς χρέωση).


Δείτε περισσότερες λεπτομέρειες στον σύνδεσμό μας: https://psyktes.gr/trapezes-bank

Όχι, δεν είναι απαραίτητο.

Μπορείτε να ολοκληρώσετε την αγορά σας πολύ εύκολα και γρήγορα, χωρίς τη δημιουργία λογαριασμού. Απλώς ως επισκέπτης!

Από την στιγμή που έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία, ο χρόνος παραλαβής της κυμαίνεται από 1 μέχρι 3 εργάσιμες μέρες.

Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

- επικοινωνήσετε την ίδια μέρα που παραλάβετε ή το αργότερο την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα

- το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί

- το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)

Συγκεκριμένα:

- Στην περίπτωση που κάποιο είδος που παραλάβατε είναι προβληματικό μπορείτε να φέρετε/στείλετε το προϊόν στην OASIS, όπου επιβαρύνεστε το κόστος της μεταφοράς. Εφόσον το προϊόν εμφανίζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, το αντικαθιστούμε αμέσως δωρεάν

- Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς, παλιού και νέου προϊόντος

- Στην περίπτωση που δε σας κάνει, μπορείτε να το αλλάξετε μέσα σε 15 ημέρες με την πλήρη συσκευασία του, αναλαμβάνοντας το κόστος της μεταφοράς του.

Εφόσον έχει μπει νερό στον ψύκτη δεν μπορεί να επιστραφεί για λόγους υγιεινής και ασφάλειας.

Η αποστολή και παράδοση παραγγελιών πραγματοποιείται μεταξύ 9:00-17:00 από Δευτέρα έως Παρασκευή και δεν γίνονται τα Σαββατοκύριακα ή τις επίσημες αργίες.
Η εταιρεία μας λαμβάνει σοβαρά υπόψη την ανακύκλωση και φροντίζει για την προστασία του περιβάλλοντος ανακυκλώνοντας όλα τα αναλώσιμα προϊόντα.